Alla inlägg under februari 2014

Av Sofia - 18 februari 2014 19:50

Imorgon gäller på jääöuuvlar:)) hahaaa!!! Ingen återvändo!

Ledig onsdag, torsdag. Jobbar helgen.
Tråkigt, är inte ledig helg med Tobbe så länge.:(( jaja. Går försöka hitte på något i veckan :)
Torsdag blir de Spår med doggsen! Måste fixa klövar och blod.. Så taggad på detta:) så lycklig blir man när man ser hur malliga dem blir när dem hittar rådjuret:P
Ja ha en fin vecka :))

Kram

Av Sofia - 10 februari 2014 21:47

Ne de blir de inte...
Jag planerade förra året hur detta året ska se ut.. Och de blir knappt inget av de. Men så är de.

Jag ska försöka ta en viltspårkurs i vår med Wiggo. För att jag ska lära mig så mkt som möjligt... Inte alltid lätt men denna teflonpannan hahaha inget fastnar :@
På nån av oss!!

Skulle gärna gå en Rally Nybörjar med Ebba. Men får se om de blir nån denna vår. Försökt 2 terminer men valde annat så nu vill jag prova rally.

Utställning.. Ja, va säger man. Denna värld asså.. Samtidigt som jag tycker de är skitroligt så är de så.. Fucked UP!

Ska ta en paus. Dem är inte färdiga någon av dem så vill vänta. Ett halvår eller två. Vem.vet....sen är det inte domare som är så intressanta. Kanske Tvååker? Och en i Jönköping men sen får vi se..

Men de finns ju så mycket annat jag kan göra med mina godingar:))

Nehepp Dax att slänga sig i soffan
Tjing!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards