Direktlänk till inlägg 12 december 2013

julbord

Av Sofia - 12 december 2013 10:02

Har varit så sugen på julmat. Julbordet va helt perfekt :) det va över mina förväntningar :P
Annars trevligt överlag, popquiz lotteri julklappar osv.
Lotteriet jag blev så full i skratt!
Ofta kanske man säger om jag vinner får du... Men de är inte så ofta man vinner och kan göra så.. Men turen va på min sida.. Vi såg vinsterna och de va filtar och väskor. Och jag ville sååå gärna ha en filt :) och Kattis med.
Innan lottningen sa jag till Kattis, om jag skulle vinna två så får du en och hon lovade samma till mig hehe.. Jag vann en filt, och nästa lott igen!! Helt frikkin unbeliveble!!
Klart som tusan.
Kattis fick en filt :)) så jävla klockrent och roligt att man kunde ge när man sa så.;))
HIHI
Hoppas på en rejäl utekväll nästa år! På julbord... De ska va som Tobbesom.kan.hjälpa förra jobb. fin fin restaurang 3 rätters och sen full tillgång till baren! haha så grisigt. Men så roligt ;) gratis är gott xD

Jobbar helgen. provade ta semester söndag och.Yes Då blir det glöggkväll på lördag ;) med alla brudarna<3<3

Idag ska vi gå med hundarna till mormor och hälsa på. Gladare än gladast blir hon nog:))

27 st cane corso i Moheda :) måånga. Blir bara fler och fler ;)
Gott att slippa gå upp mitt i Natten! Bedömningen av Cc börjar typ 12 -12.30
25 st Fredagen på Mydog och 22 på lördagen ;) jag trodde de skulle blir typ mer än i Stockholm men nästa hälften ju :P

Faktiskt, jag är inte ett dugg nervös.. Orka vara de i onödan.. Herregud jag kanske ha äntligen insett att de är så onödigt.


Kram på er!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 18 februari 2014 19:50

Imorgon gäller på jääöuuvlar:)) hahaaa!!! Ingen återvändo! Ledig onsdag, torsdag. Jobbar helgen. Tråkigt, är inte ledig helg med Tobbe så länge.:(( jaja. Går försöka hitte på något i veckan :) Torsdag blir de Spår med doggsen! Måste fixa klöva...

Av Sofia - 10 februari 2014 21:47

Ne de blir de inte... Jag planerade förra året hur detta året ska se ut.. Och de blir knappt inget av de. Men så är de. Jag ska försöka ta en viltspårkurs i vår med Wiggo. För att jag ska lära mig så mkt som möjligt... Inte alltid lätt men den...

...

Av Sofia - 11 januari 2014 22:51

Året börjar väl sådär... 3 veckor på måndag med bältros. Det blir värre för varje dag! Evigt tacksam att jag inte har så mycket utslag.. (om de nu är de) Men denna smärta är de sjukaste jag varit med om.. Tänk dig öronvärk, tandvärk, ögoninfla...

Av Sofia - 29 december 2013 11:37


Vilket väder asså.. Fast nu behöver inte snön komma.. Nu kan de kvitta. Bara för sommaren inte va regnig så klar vintern blir de.. Fick sms idag.. Min datatrafik är använd!!! Whataaaaa fack!? Jaja så kan de bli. Jag fattar ju inte mobilen helt...

Av Sofia - 28 december 2013 11:06

Lång dag blev de :) kom dit efter halv 11:) gick in i ringen typ 13 eller nått ;). Tyckte han dömde väldigt hårt:( 4 st i Wiggos klass. 1 exc 3 Good. Hmm klart jag fick Good. All va fel.. Förutom huvudet ;) och fronten på han. Jaja de kommer ;) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards