Alla inlägg under januari 2013

Av Sofia - 10 januari 2013 21:43

Förra gången jag började träna , jag börjar alltid försiktigt .. Så blev jag sjuk ett träningspass hann jag med innan de bröt ut . Fattar inte vad de är som händer . Man tycker ju att man ska bli pigg och friskare .. ? Jag vågar knappt träna , hur dumt de än låter .


Nu tog jag en sväng på Crosstrainen 25 minuter och situps armhävningar + massa ryggövningar .. Börja sakta och sedan öka .. Hoppas verkligen att jag inte blir sjuk nu , då blir jag helt förstörd. Det tar ju evigheter att bli 100 igen .. Så nu håller vi tummarna att jag blir pigg och kry istället :)) 07.00 börjar jobbhelgen imån . Förhoppningsvis är jag ledig nästa vecka ;) Gött !



Av Sofia - 9 januari 2013 12:04

Jag ska föröka ta tummer ur och köpa ett gymkort. Så man kan börja nån gång  , ALLTID lika jobbigt att börja , men är man inne i de så går det bra ! Lite musik i öronen så går allt. 


Mydog har varit i helgen och det va en helg so jag kommer leva på länge .. inte pengamässigt iaf hahaha ;D Åt ur min plånbok , men de va det värt! 

Hundarna skötte sig mkt bra ! Vilken stressig miljö Mydog är ! Första dagen började bra , men sen blev Wiggo stampad på och blev jätterädd för människorna bakom honom ,men dagen efter hade han glömt de TACK och lov ! fy va dem trampade på han :( . 


På kvällen träffades ett gäng och tog en cider  eller två ;) och vdare hem för att tagga till dag 2 . fyyyy för att hitta parkering.. Helt omöjligt !  




Imån kommer vår efterlängtade TORKTUMLARE! herregud så gött. Kan man tvätta upp tvätten mkt fortare , tumla sängkläder och alla mijoner strumpor.. Egentligen klarar man sig utan , men 2 år räcker utan..


Nästa vecka har jag tagit tjänstledigt från jobbet (hoppas de går) .. Känner att jag behöver en kort paus , för att bara ta de lugnt , fixa här hemma , shoppa , träna hundarna ! ;D Sen tillhelgen blir det Skara med två goa tjejer :) TRÄNA TRÄNA !! =P . Vi ska på en handlerkurs för Gerard O´Shea (stavning?) . Känner att jag verkligen behöver denna kurs, man gör så mkt fel när man väl är inne i ringen ! utan att veta om de  jag behöver någon som säger åt mig DU GÖR FEL!! Gör såhär istället så blir det bra:) vill att någon säger tilll mig på ett bra vis  , många tar åt sig på fel . för dem tro sig veta allt! 


ska man bo på hotell eller ska man åka framochtillbaka ? 2 dagar är kursen. hur ska man klä sig , (vi är i ett ridhus) mat mat får man mat hahah ;D Allt löser sig nog ;)


         

Av Sofia - 2 januari 2013 10:49

Shit vilken härlig känsla man har i kroppen , redan 2 Januari :) . Nytt år . Nya tag .

Iår hade jag inga nyårslöften ( som man kan bryta) för jag vet vad jag vill och ska försöka göra de med !

Nyårsafton va toppen ! Asa god mat 3 rätters . Bra folk :) Skojj Skojj Skojj !
Hundarna regerade inte på smällarna . Vad glad jag blir .. Jag va ute igår kväll . Och klart folk ska smälla då med men ne dem brydde sig inte . Gud så skönt ! Jag lider verkligen med er som har hundar som är livrädda . Fy tusan så jobbigt det måste vara :(

Nehe en kopp kaffe och sen göra sig redo för jobbet .. Kunde man inte fått vara lite ledig ... Typ hela januari ut hehe ;P nääädå !

Taggad inför helgen !! Woop Wooop ! Mydog :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards