Alla inlägg under november 2013

Av Sofia - 29 november 2013 10:01

Fredag idaaaag :D

Klart jobbar man helgen , men det gör inget , jobbar med dem bästa ;) och får fixa lite första advent för dem boende ska bli mysigt :))
Samtidigt som jag skriver här nu domnar lillfingret , fingret jämte och underarmen !! Waaaah va äckligt ! iPhone skada xD

Mina skor har kommit :)) dem passade men de snyggaste paret kunde varit en storlek mindre . Så jag ska byta dem till 38:)
Stövlarna är snygga men har jag nån sorts fobi för att fötterna ska se långa ut .. De gör dem inte, men fan jag tycker de ändå :/ Nejj jag behöver dem ..
Det sista paret , sådär . Kan inte bestämma mig om jag tycker dem är snygga eller inte . Men jo . Eller ? (Dem bruna ) fötterna ser långa ut..

Een kopp kaffe till eller två ! Sen ska jag handla lite ,lämna Wiggo sen fara till jobbet ;)
Ha en bra helg ????????

Av Sofia - 28 november 2013 11:25

Sitter och slöar i soffan ..

Nu har jag beställt herbalife ...
Jag känner att jag behöver ändra mina kostvanor. Jag äter vad som helst och när som helst . Och känner mig som en hobbit blandat med en tant på 80 bast på morgonen .. Ingen energi alls denna årstid.. Måste rensa kroppen och kicka igång den med energi.
Träning , ja de kan jag väl göra men har för ont överallt hela tiden så detta kanske kan göra att man mår bättre och får energi.
Jag provade herbalife för några år sen när jag gick på gymnasiet. Och jag mådde så mycket bättre . Jag åt aldrig frukost (kan inte för magproblemen)
Så detta var ett bra sätt att få i sig näring. Och idag så är de inte så bra med ätandet heller .. Som nu när jag är ledig förmiddagarna så dricker jag bara kaffe .. Får inte i mig frukost ..
Jobbar jag förmiddag blir jag vrååålhungrig vid 08.30 och äter hur mkt som helst. Måste få en balans i kosten.
Och den energin som jag hade vill jag ha tillbaka ! Så jag ska prova detta en månad och se om de blir nån skillnad .
Jag bryr mig inte jättemkt om vikten men känner man sig mer fit och kry i kroppen är det ett stort plus!! Vem vill inte de :P
Ska ta en shake på morgonen så fort jag vaknar så man får i sig något. Sen äta bra middag + mellanmål.. Kanske försöka ta något lätt(nyttigt) till kvällen + en shake. Så blodsockret håller sig jämn.
Jag ska enligt min läkare äta lite många ggr som dagen .. Men usch .. Jobbigt . Kanske funkar bättre med detta !

Vaknade 09.30 idag .. Kändes som jag sovit i en soptipp , supit i en vecka och helst svullen , superstel i ryggen och konstig :((
Så mår jag när jag har haft sovmorgon :( toppen!!! Haha

Min träning får räcka med att ränna i skogen och promenader . Får försöka komma igång med lite hemmsträning.

Håller tummarna att jag mår great efter denna utrensning :P :P

Ne dax att fixa i ordning sig för att gå på ett möte .

Ha en underbar dag alla !:)) kram

Av Sofia - 26 november 2013 13:25

Herregud, egentligen är det helt sjukt ! Man vågar knappt skriva något för folk kanske tar åt sig Fast dem absolut inte ska göra de ..
Sitter framför en skärm och rotat i andras liv. Nyfikna jävlar hahah !
Man ser ett mönster , att folk stör sig, inte bryr sig (fast dem gör de) osv

Sen tycker jag de är bra med Facebook för man har kontakt med de som inte bor nära eller vänner med samma intressen osv.
Så mycket skitsnack herregud gjorde dem slut ??
Vad håller dem på med ??
Haha jaja så roligt ..
Facebook the world of Drama .
Och hundvärlden ..........
Ingen kommentar! xD

Underbart väder ute :))
Ska väcka T strax (jobbat natten)
Så får han lite Amerikanska pannkakor till frukost :D så snäll jag är!

Ne dax att fixa till sig och fara till jobbet ikväll. 16-21.

"Va den du är , alla andra är redan upptagna "

Av Sofia - 25 november 2013 21:54

Han piper lite då och då .. Små hjärtan i hans ögon , ser så bedrövad ut.. Åhhh Ebbbaaaaa <3<3 usch äckelpojk tycker Ebba .
Snart får han flytta hem till mor och far. Så det inte blir bäbisar i huset .

Många hanhundar kan sluta äta när de är löptikar på gång .. Wiggo : - NaHE! Får jag inte min mat 18.00 då jääävlar! ;)

http://www.gp.se/dela/1.2187220-nytt-forgiftat-kott-hittat

Satans sjuka människa/or som lägger ut kött !! Inga som märker i mataffärerna om det är någon som köper mycket kött .. Ofta ???!! Kolla videokameran och se vem som köper kött i mängder? Det ska väl för fan inte vara så svårt att få fast idioten .. Blir han/hon hungrig .. Ge lite gott kött med en smutt av glykol . Åhhh om man ändå hade fått slå och plåga dig lite .. Gggrrrrtttt!!!
Ska man Skaffa munkorg till Mydog i Januari ? Ha dem på När man rastar dem ? Man är ju ändå där i 3 dagar ! Och ja som sagt .. Wiggo gör allt för en godbit eller två.

Har varit hos Ortopedtekniska idag..
Tog 6 minUter ungefär . Läkaren i från VC i Ss skickade mig dit pga mitt knä.
Dem tyckte inte att jag behövde någon specialsula.
Ja mitt ena ben är kortare fick en lite kil. (Klack) så kanske ryggvärk/knävärk/nackvärk/huvudvärk försvinner på 30 dagar ! HOLY MOLY de hade varit underbart .

Kolla ensam mamma söker .. För fan . Hur kan Theres välja bort Gotlänningen för Göteborgaren !!? NÄÄ.. Jaja ! Tror inte det håller ..
My ... Valde sin Henke.
Och har inte sett resten ..

God natt ! Måste ta ett par alvedon känner mig febrig ... och krypa ner och kolla PH! Ha det gött:)

Av Sofia - 23 november 2013 13:04

Long time no see.

Läste mina förra inlägg , helvete så gnälligt.. Men mådde tydligen inte bra .
Idag mår jag bra bortsätt ifrån alla krämpor som man måste bråka med varje dag så mår jag bra :D

Idag blir det att fira T :)) 15.00 kommer familjerna och ska fira lite :)
Ska bli riktigt trevligt , jag har städat och möblerat om . Så nu känns det fräscht igen :)

Nu har jag haft en svacka i hundträningen igen .. Jag står still. Sen har Ebba börjat löpa och är helt knas. Hör inget och fattar inget .. Skitroligt och Wiggo .. Ja han är ju i en annan värld . Och jag har tappat motivationen till de ,
så vi får busa ,träna vardagslydnad och rusa i skogen (uppletande) får räcka , utställningsträning.. . 2014 då ska jag börja planera träningen bättre .

Nu i November har det varit mycket , utställningar , 2 olika röntgen , MH osv osv . Så skönt att allt är gjort . Och nu har vi julen och nyår framför oss och Moheda utställning där i mellan. Men jag jobbar ju hela julen så .. Ja .. Det får la gå ;)

Dax att hoppa ur Onepiecen och göra sig i ordning xD
I morgon glöm inte utställningsträningen 11.00 Atorp.



Var rädd om den vänskap du har för en dag så kan det vara borta.. ??

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards