Direktlänk till inlägg 28 november 2013

Torsdag

Av Sofia - 28 november 2013 11:25

Sitter och slöar i soffan ..

Nu har jag beställt herbalife ...
Jag känner att jag behöver ändra mina kostvanor. Jag äter vad som helst och när som helst . Och känner mig som en hobbit blandat med en tant på 80 bast på morgonen .. Ingen energi alls denna årstid.. Måste rensa kroppen och kicka igång den med energi.
Träning , ja de kan jag väl göra men har för ont överallt hela tiden så detta kanske kan göra att man mår bättre och får energi.
Jag provade herbalife för några år sen när jag gick på gymnasiet. Och jag mådde så mycket bättre . Jag åt aldrig frukost (kan inte för magproblemen)
Så detta var ett bra sätt att få i sig näring. Och idag så är de inte så bra med ätandet heller .. Som nu när jag är ledig förmiddagarna så dricker jag bara kaffe .. Får inte i mig frukost ..
Jobbar jag förmiddag blir jag vrååålhungrig vid 08.30 och äter hur mkt som helst. Måste få en balans i kosten.
Och den energin som jag hade vill jag ha tillbaka ! Så jag ska prova detta en månad och se om de blir nån skillnad .
Jag bryr mig inte jättemkt om vikten men känner man sig mer fit och kry i kroppen är det ett stort plus!! Vem vill inte de :P
Ska ta en shake på morgonen så fort jag vaknar så man får i sig något. Sen äta bra middag + mellanmål.. Kanske försöka ta något lätt(nyttigt) till kvällen + en shake. Så blodsockret håller sig jämn.
Jag ska enligt min läkare äta lite många ggr som dagen .. Men usch .. Jobbigt . Kanske funkar bättre med detta !

Vaknade 09.30 idag .. Kändes som jag sovit i en soptipp , supit i en vecka och helst svullen , superstel i ryggen och konstig :((
Så mår jag när jag har haft sovmorgon :( toppen!!! Haha

Min träning får räcka med att ränna i skogen och promenader . Får försöka komma igång med lite hemmsträning.

Håller tummarna att jag mår great efter denna utrensning :P :P

Ne dax att fixa i ordning sig för att gå på ett möte .

Ha en underbar dag alla !:)) kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 18 februari 2014 19:50

Imorgon gäller på jääöuuvlar:)) hahaaa!!! Ingen återvändo! Ledig onsdag, torsdag. Jobbar helgen. Tråkigt, är inte ledig helg med Tobbe så länge.:(( jaja. Går försöka hitte på något i veckan :) Torsdag blir de Spår med doggsen! Måste fixa klöva...

Av Sofia - 10 februari 2014 21:47

Ne de blir de inte... Jag planerade förra året hur detta året ska se ut.. Och de blir knappt inget av de. Men så är de. Jag ska försöka ta en viltspårkurs i vår med Wiggo. För att jag ska lära mig så mkt som möjligt... Inte alltid lätt men den...

...

Av Sofia - 11 januari 2014 22:51

Året börjar väl sådär... 3 veckor på måndag med bältros. Det blir värre för varje dag! Evigt tacksam att jag inte har så mycket utslag.. (om de nu är de) Men denna smärta är de sjukaste jag varit med om.. Tänk dig öronvärk, tandvärk, ögoninfla...

Av Sofia - 29 december 2013 11:37


Vilket väder asså.. Fast nu behöver inte snön komma.. Nu kan de kvitta. Bara för sommaren inte va regnig så klar vintern blir de.. Fick sms idag.. Min datatrafik är använd!!! Whataaaaa fack!? Jaja så kan de bli. Jag fattar ju inte mobilen helt...

Av Sofia - 28 december 2013 11:06

Lång dag blev de :) kom dit efter halv 11:) gick in i ringen typ 13 eller nått ;). Tyckte han dömde väldigt hårt:( 4 st i Wiggos klass. 1 exc 3 Good. Hmm klart jag fick Good. All va fel.. Förutom huvudet ;) och fronten på han. Jaja de kommer ;) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards