Alla inlägg under januari 2014

...

Av Sofia - 11 januari 2014 22:51

Året börjar väl sådär... 3 veckor på måndag med bältros. Det blir värre för varje dag!
Evigt tacksam att jag inte har så mycket utslag.. (om de nu är de)
Men denna smärta är de sjukaste jag varit med om..
Tänk dig öronvärk, tandvärk, ögoninflammation, lätt brännskada i ansiktet samtidigt som.att de kryper, rinner något i ansiktet.. Spränghuvudvärk så huvudet spricker snart. Det ringer i öronen för jag har sån huvudvärk, spänner hela överkroppen för de gör så sjukt ont..
. Allt blandat som avlöser varandra.. Bytes av lite..
Och de blir bara värre för varje dag, börjar fan bli rädd snart :(

Och så jobbar jag.!!! Hur dum får man va :,(((
Blir det värre imån / eller på måndag då jäklar ska jag få hjälp!! Akuten eller akuttid till VC..

Tog en värktablett Citodon.
Fixar inte.morfin, men n jag känner mig helt väck av denna med.. Eller är de smärtan:(
Sen vet jag att jag har rätt hög smärtgräns..
Fy!

Men de kunde vara värre men.. Fan nytt år och inte fan vill man må värre en värst:((

Gnäll gnäll gnäll ;) allt ska man behöva prova på!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards