Alla inlägg under maj 2012

Av Sofia - 31 maj 2012 10:36

Neee fy faaannnnn så surt :,(:,(Jävla skiiiit ! Jag kände de på mig .......Då va de väl inte menat .... Bara till att resa sig igen och gå vidareSkit samma :( åååhh så surt__________________________________ , min morfar avled hastig den 19 maj ..Han hette Erkki och det betyder Erik på finska . Den 18 maj va det Erik-dagen .. En timma efter klockan 00.00 avled han ..Vila i Frid Eki nu slipper du lida mer .. :,( <3 Vi ska ta hand om mormor på det bästa sättet ! Hon ska få all hjälp hon vill/behöver ha.<3 Kan inte fatta att anhöriga kan vara sånna jävla HEMSKA människor!!!!!Fyyy Karma is ā bitch bara så ni vet de !!! De kommer bli en sån tillbaka Kaka så ni kommerÅngra er resten av erat liv ! Hut går alltid hem ;) mohahaaaaVilka aaaaas.----------------------------------------------//----------------Idag är jag ledig .. Ända dagen denna vecka , jobbar helgen med . Onsdag nästa vecka blir det Utställning , jag ser fram emot den jätte mkt faktiskt fastDet bara är en inoff. Hoppas det är fint väder .. Puss kram

Av Sofia - 7 maj 2012 11:39

Helgen har varit bra , lite kärringvarning har det varit , trädågrsarbete och loppis  och jobbat:S HAHA men man hittar mkt fint på loppis ! och gräsmattan ser foorjavlig ut ! nu behövs det bara gräsklippare, staket och stängsel sen är sommaren välkommen :) Och ebba kan vara ute dygnet runt om hon vill :O


sitter här och pusslar som en tok , och då menar jag inte med pussel utan med jobbschema + hundutställningar :)

Jag behöver gå på några inofficiella för att "träna" min knäppgök :) Hon har fått för sig konstiga saker i ringen , att hoppa på mig och när man väl kommer in ska hon ut HAHA till min familj som sitter bredvid. Nu sist 1 maj gick det toppen , hon sprang fint och hoppade inte en ända gång och drog bara lite ut.. Jag hade ett hemligt knep ;)


Så nu den närmaste blir de Hässleholm 19 Maj , för en domare jag ställt för innan , och jag fick mkt fin kritik! Min uppfödare vann och jag kom två ! Kunde inte bli bättre.. Det va ca 10 månader sen :) så hon har ändrats mkt till utseende (hoppas till det positiva) det lär vi ju märka !




 

MY NEW OUTFIT !!!!!!!!!!!


sen blir det 6 juni  ,17 juni, 1 juli och Kanske 6 juli för det är samma domare som 19 maj , går det bra så blir det 6 juli såklart ! :D WIHOOOOOOOOOOO im crazy! Nu ska det övas och hoppas på att det går bra! Jag ska bara SLUTa att vara så nervös varje gång .. Jag kan ju detta nu .. Men har man bara hållt på med detta ett år är man rätt ny...


Snart blir det work work ... poss och kraom !

Av Sofia - 7 maj 2012 11:39

Helgen har varit bra , lite kärringvarning har det varit , trädågrsarbete och loppis  och jobbat:S HAHA men man hittar mkt fint på loppis ! och gräsmattan ser foorjavlig ut ! nu behövs det bara gräsklippare, staket och stängsel sen är sommaren välkommen :) Och ebba kan vara ute dygnet runt om hon vill :O


sitter här och pusslar som en tok , och då menar jag inte med pussel utan med jobbschema + hundutställningar :)

Jag behöver gå på några inofficiella för att "träna" min knäppgök :) Hon har fått för sig konstiga saker i ringen , att hoppa på mig och när man väl kommer in ska hon ut HAHA till min familj som sitter bredvid. Nu sist 1 maj gick det toppen , hon sprang fint och hoppade inte en ända gång och drog bara lite ut.. Jag hade ett hemligt knep ;)


Så nu den närmaste blir de Hässleholm 19 Maj , för en domare jag ställt för innan , och jag fick mkt fin kritik! Min uppfödare vann och jag kom två ! Kunde inte bli bättre.. Det va ca 10 månader sen :) så hon har ändrats mkt till utseende (hoppas till det positiva) det lär vi ju märka !




 

MY NEW OUTFIT !!!!!!!!!!!


sen blir det 6 juni  ,17 juni, 1 juli och Kanske 6 juli för det är samma domare som 19 maj , går det bra så blir det 6 juli såklart ! :D WIHOOOOOOOOOOO im crazy! Nu ska det övas och hoppas på att det går bra! Jag ska bara SLUTa att vara så nervös varje gång .. Jag kan ju detta nu .. Men har man bara hållt på med detta ett år är man rätt ny...


Snart blir det work work ... poss och kraom !

Av Sofia - 1 maj 2012 22:54

Helgen som varit har varit så jäkla sköjj ! Såå lyckad;) Måste göras om snarast :PJag va på hundutställning idag och Ebba skötte sig galant men tyvärr inget HP för Hon va för ung/flickig i kroppen sa han.. Hon måste växa till sig . Men mycket lovande !Jaja lite snål va han väl men jag är nöjd ! Väldigt trevlig och bra domare :) Idag har jag och min kära sambo ************* en sak som vi måste komma fram ett**** till .. Kan inte skriva mer om det OCH NEJ inget om Barn som folk misstänker direkt Vad jag än säger .. - väldigt trött och huvudvärk = gravid . Sovit som en gris i många timmar = gravid hahahaha lägg av ! Ne men vi har fått ************ om ******att ************ :) väääähhhh vill skriva !!!!!så vi får väl se :) ni kommer så småningom få reda på de med ;) om de blir så ....man bli ju helt tosssiigg :P Imån blir det frissan :))) sköjj !! Se om man blir lite tjusig ? God natt !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards