Alla inlägg under april 2013

...

Av Sofia - 27 april 2013 20:44

Förstår inte hur mycket man ska behöva vara med om innan man bryter ihop ...
Jag försöker plocka ihop mig själv , sopar upp alla delar och få försöka ta en dag i tagen ..
Just nu är allt bara för mycket .. Allt ..
Vad kommer här näst? Jobb bytet är bara en liten del , plugget en liten , min sjukdom som är i ett skov osv .....

Att inte känna något livslust är en fruktansvärd känsla , fick känna på de en kort sekund ... .. Tårarna bara rinner hela tiden .. Får inte stopp på de .. Det känns bra att få skriva av sig när man inte vet hur man ska uttrycka sig eller hur man ska förklara för att få stöd och lite empati
... Nu vet jag hur ångest känns ..

Jag har ont i varenda del i min kropp , och ser förjävlig ut .. Behöver fixa mitt hår och plugga , städa , aktivera hundar , träna på gym , vara en bra sambo , en bra arbetskamrat , vän , familjemedlem ... Jag vem är jag ? Hur vill jag må ? Vad gör jag åt de ? Ingenting .. Allt går före mig själv .. Jag skiter fullständigt i mig själv . Och jag bryr mig inte ens ..
Idag är bara en jävla skitdag ..
Och jag hoppas att ni som läser respekterar mig och inte frågar någonting för jag orkar inte berätta ... Vill inte heller .. Håller de inne , sväljer och reser mig upp igen .. Imorgon är en ny dag.
:,(
Just nu kan jag inte se de ljusa i någonting .

MEN de kunde väl varit värre...

Av Sofia - 25 april 2013 20:53

Finns inget värre än att inte veta .. Jag är inte jätte kontroll person men om ens framtid är det rätt bra att veta när man har saker planerade ... Känner mig som en liten platsbricka som man flyttar runt på ...

Redan imorgon ska de skrivas på , något som jag inte ens vill .. Jag måste om jag ska ha ett jobb .
Och självklart är jag glad att jag har ett jobb !!! Det är INTE de jag gnäller på .. Men det är så lätt att säga för någon som sitter säkert .. Om jg börjar där vart hamnar jag sen när detta vikariatet är slut ? Sen efter den ? Och efter de ? Åhh ...
Allt detta har gjort mig så dålig ...
Alla datum som jag planerat in att jag ör ledig ? Inte bara ledig massa tusen jag lagt på utställningar och andra aktiviteter ska de bara blåsas bort ?
Och skola. .... Har ingen lust alls ... Jag glömmer saker , ångest .. Och massa tankar som snurrar . Hur kommer de gå ? Hur gör jag ? När ? Hur var ?
Jaja ... Vi får väl hoppas jag mår bättre imån när jag .... Förhoppningsvis får mer information .
Och Facket ... Ett stort FUCK YOU till er som skiter fullständigt i mig .. Jag ger er pengar varje jävla månad .. För vadå ??? Massa Jag vet inte ??, får jag till svar .. Ni skulle visst förhandla om mig och min tjänst imån ???? Jag då ? Kan jag inte få reda på något ?
Idioter ....
Jag spyr av oro....

Pisseskit ... Lämna alla Goa arbetskamrater som Gör dagen mycket lättare HUR jobbigt det än kan bara ibland så gör Ni det lättare ..

Har tre utställningar nästa vecka .. Resa till Danmark och skola på torsdag .. Massa läxor , grupparbeten ...
Jippi .. Tror jag gräver ner mig och kommer upp när allt är lugnt och skönt ...
:,(


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards