Alla inlägg under september 2012

Ohh

Av Sofia - 29 september 2012 19:48

God damn it !!
Skrev ett jätteinlägg Men nää de kom inte ? Jaja

Loppisen idag va mycket bra :) fyndade lite faktiskt mest värmeljushållare och de kan man inte ha för mycket av nu i Höstmörkret. :)så mysigt med ljus.
Hoppas dem anordnar liknande loppis fler ggr , 50 bord med prylar :P

Nu i eftermiddag blev de några timmar hundträning . Toppen träning blev det . Idag va Wiggo stjärnan :) fast de oftast är Ebba så va han Det idag :) Och det kan ju inte annat än bli bra när Mia och + alla andra är med ! <3 Thanks! Alltid lika kul :D och jag har köpt en tuggleksak till Wiggo idag som troligtvis ska hålla . Han älskar den !! För hundar över 80 kg haha den håller nog ;)

Efter dagen träning Ser jag mycket fram emot i morgon , det blir en tiiiidiig morgon .. Sedan ut på vägarna :P Jag och morsan = roadtrip-som-kan-gå-hur-som-helst hahaha !!;D love you .

Av Sofia - 28 september 2012 18:15

Har varit och solat , fyy så gott det va ! Huden skrek wiiiii :) Måste få lite färg .
Vilken skillnad det blev med fransförlängning :) kan rekomenderas !
Jag har ju helt ljusa fransar och bryn som måste målas och efter en halv dag så kanske ena brynet är borta haha ;D inte så snyggt .
Nu ska jag hjälpa mormor och mamma att färga håret och piffa till dem :) Riktig tjej dag i dag . Härligt att ta hand om sig själv .. Jag känner att jag har glömt av det helt de senaste tiden ..
Imorgon blir det loppis , och jag ska handla jääävlar haha ! Så roligt , behöver en del :P Sedan hem till Mia ;D Har jag sett fram emot heeela veckan <3

Söndag blir det Veberöd hundutställning med Wiggo efter de Valpträff i Sjöbo som innehåller massa bus med valpar , hundar , grilla , träning/aktivitet med valpana och träffa Goa människor :)
Så denna helgen blir väldigt lyckad .
Och självklart massa egentid/mys med min bättre hälft där emellan alla utflykter <3<3<3


( ingen jättebra bild på fransarna men jag har inget smink alls på mig :) )

Av Sofia - 27 september 2012 22:51

Dagen har varit bra . Vi var med jobbet på en föreläsning i 3 timmar om våld och hot och massa annat . Bra innehåll men herregud va föreläsaren va seeeeeggggg... Trodde jag fick krupp första 1,5 timma . Man kan ju vara lite mer alert i tonen om man vill ha en publik som ska orka lyssna .

Jag och en jobbakompis drev lite på kvällskvisten( skrattade ihjäl mig ) om hans fakta för de funkar inte riktigt på aggressiva / hotfulla personer som viftar mot en , då ska man säga enlig föreläsaren ,
- Vad hade du tänkt att jag skulle säga ?
Säga ? Jaha ?
Öhh?
Ne ställ dumma frågor och gör dem Mer arga :S

Vilken härligt väder det har varit , typiskt när man jobbar 12-21 . Sen när man slutar 21 ..... Så regnar de :,O Skojj !

I morgon ska jag och bästa morsan till C&T och bli lite fina i fejset ;) Så gött att vara ledig imåån:) och vet ni vad , jag har HELG nu ;D WOHO!

Av Sofia - 26 september 2012 15:33

Det gick bra på jobbet idag fast nu är man helst slut , ifrån att vara i vågrätt läge i en vecka och till att springa fram och tillbaka är tufft för rygg och energi . Jag misstänker att de är Varje gång jag börjar träna så blir jag sjuk (?)! Självklart annars med om man blir smittad ... tex Om jag har haft uppehåll läääänge så bryter de ut . Likaså om jag får massage ( som är såå skönt skulle vilja ha de minst en gång i veckan ) Har provat med massage en gång i veckan i 3 veckor men hag va tvungen att ge upp , blev sjuk efter varje behandling .
Är det någon mer som är likadan eller varit med om samma ?

Man kan ju inte alltid ha något i kroppen som bryter ut ?
Känner mig som en liten virus-boe .. Ligger och bara gottar sig inom mig ..

Tänkte jag skulle vila en stund , de är jag ju grymt duktig på nu ;) Sen blir de kurs med Wiggolito ;D Hoppas hoppas HOPPAS det inte regnar.. ?



Av Sofia - 25 september 2012 22:39

Då har Agda 95 och Ebba varit på hundkurs . Det fick bra , fick bara några hostattacker så snoret flög :P NU är jag helt slut .
Ebba däremot skötte sig strålande ! Det går frammåt .Jag är faktiskt riktigt stolt :) Det märks att hon är tonåring men de försvinner ju det med .

Nu blir det inte mer ikväll , jag och Tobbe ska glo på en film . :)

Fick ett erbjudande idag som heter duga . Så är det såååååååå jobbigt att behöva säga nej när hjärnan skriker JA!
Nehepp kära vänner .. Ta hand om er ;) Nu blir det skräckis ?

Av Sofia - 25 september 2012 12:30

Öhm ? Måste prova igen ... Om de kommer ut på FB automatiskt ?

Av Sofia - 25 september 2012 12:09

aha? skrev ett jätte inlägg förra veckan men Den är borta ? Jaja

Tjenixen. ... Datorn har pajjat :/ så de blir att man får köpa ny . Nästan ett måste ... De va bara en tidsfråga innan den skulle trilla av pinnen..

Hopp nu har man varit sjuk en vecka helt fucking awsome !! Känner mig som Agda 95 år ...
Imån ska man jobba igen :)..
Ikväll blir det hundkurs med Ebba . Så jäkla kallt har det blivit ute så på med mössa och vantar :P
Imorgon blir det kurs med Wiggo ;D och lördag träff hos Mia och söndag valpträff + utställning :)
Och den här hundvärlden ... O M (F) G va mkt drama . Utvecklat !!
Herregud vuxna människor Asså ?! De är bara att skratta och borsta bort all smuts ... Jag kör mitt race ;)

Så har bokat tid till att fixa bryn och fransar :) så man blir lite fräsch igen .


Nu blir det en kopp kaffe till :) och kolla på huuuus :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards