Direktlänk till inlägg 29 november 2013

Fredag!

Av Sofia - 29 november 2013 10:01

Fredag idaaaag :D

Klart jobbar man helgen , men det gör inget , jobbar med dem bästa ;) och får fixa lite första advent för dem boende ska bli mysigt :))
Samtidigt som jag skriver här nu domnar lillfingret , fingret jämte och underarmen !! Waaaah va äckligt ! iPhone skada xD

Mina skor har kommit :)) dem passade men de snyggaste paret kunde varit en storlek mindre . Så jag ska byta dem till 38:)
Stövlarna är snygga men har jag nån sorts fobi för att fötterna ska se långa ut .. De gör dem inte, men fan jag tycker de ändå :/ Nejj jag behöver dem ..
Det sista paret , sådär . Kan inte bestämma mig om jag tycker dem är snygga eller inte . Men jo . Eller ? (Dem bruna ) fötterna ser långa ut..

Een kopp kaffe till eller två ! Sen ska jag handla lite ,lämna Wiggo sen fara till jobbet ;)
Ha en bra helg ????????

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 18 februari 2014 19:50

Imorgon gäller på jääöuuvlar:)) hahaaa!!! Ingen återvändo! Ledig onsdag, torsdag. Jobbar helgen. Tråkigt, är inte ledig helg med Tobbe så länge.:(( jaja. Går försöka hitte på något i veckan :) Torsdag blir de Spår med doggsen! Måste fixa klöva...

Av Sofia - 10 februari 2014 21:47

Ne de blir de inte... Jag planerade förra året hur detta året ska se ut.. Och de blir knappt inget av de. Men så är de. Jag ska försöka ta en viltspårkurs i vår med Wiggo. För att jag ska lära mig så mkt som möjligt... Inte alltid lätt men den...

...

Av Sofia - 11 januari 2014 22:51

Året börjar väl sådär... 3 veckor på måndag med bältros. Det blir värre för varje dag! Evigt tacksam att jag inte har så mycket utslag.. (om de nu är de) Men denna smärta är de sjukaste jag varit med om.. Tänk dig öronvärk, tandvärk, ögoninfla...

Av Sofia - 29 december 2013 11:37


Vilket väder asså.. Fast nu behöver inte snön komma.. Nu kan de kvitta. Bara för sommaren inte va regnig så klar vintern blir de.. Fick sms idag.. Min datatrafik är använd!!! Whataaaaa fack!? Jaja så kan de bli. Jag fattar ju inte mobilen helt...

Av Sofia - 28 december 2013 11:06

Lång dag blev de :) kom dit efter halv 11:) gick in i ringen typ 13 eller nått ;). Tyckte han dömde väldigt hårt:( 4 st i Wiggos klass. 1 exc 3 Good. Hmm klart jag fick Good. All va fel.. Förutom huvudet ;) och fronten på han. Jaja de kommer ;) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards