Direktlänk till inlägg 19 december 2013

tjolahopp

Av Sofia - 19 december 2013 22:20

Idag är en bra dag..
Tur de vänder fort.. Igår kände jag mig så jävla misslyckad.
Så är de livet är inte en dans på rosor!

Jag har inte handlat en Julklapp än. Men d ska vi nog kunna ordna i helgen ;P om de iinte ringer in mig på.jobb
Så tråkigt att nu till Jul om någon blir sjuk måste dem beordra in Odinarie personal.. Jag tänkte tagit ibfluensasprutan idag men fegad ur!! Vill inte bli sjuk till jul.. Nyår Moheda eller Mydog!! Massor av kul nu dem här.Veckorna:) fast jag jobbar jul. Och nyårsafton.

Ska försöka hinna svänga in på systemet med i helgen och handla julklappar. Iofs ska jag inte dricka förens nyår så de hinns med i veckan :P

Tycker att systembolagets reklam är bra, den senaste!!
Tycker den är gripande för många barn har föräldrar som dricker på Julafton och jag tycker att det är den ända dagen på året som det är Bara barnens högtid:) allt med julen. Julklappar tomten godis. Alkoholfri/festfri dag:) vissa kanske inte fixar de och inte är sig själv och skapar kaos.
Sen får man göra precis vad man vill och tycka och tänka ;) alla är vi olika!


Redan som barn tyckte jag de själv alkoholfri jul.
Och reklamen säger att de säljs ju bara alkohol på systemet och inte mataffärer och svenskar dricker 30% mindre. Och de är ju suveränt... Men jag tycker folk/ungdomar super mer än någonsin?? Det klart de är kul att festa till de! Men nää.. Nångång sådär, hinner inte haha.. Och flänger runt i bilen jämt så ;P

Och har inte Konsum sånt utbud.Ne va hheter de?? Det ååhhh hjärnsläpp. Hmm ja man kan beställa hem iaf och dem langar haha ;)

Iår jobbar man julen... kväll och kväll.och kväll :)) men är inställd på de så de ska nog gå bra:)

Sista förmiddagen imån 07.30-12.30 perfekt tid:P. Sen blir det skogen med doggsen och Petra & co. :))
Måste komma upp i tid imån så man hinner gå en sväng med fjomparna!

God natt! God Jul & Gott Nytt år mina vänner<3 önskar att alla får de bra.. Alla barn får en fantastisk jul och alla de som har svårt och är ensamma slipper de <3

 
 
Ingen bild

kristina

20 december 2013 20:15

Jag tycker också reklamen var bra, det brukar vara reklam om en vit jul för barnens skull varje år. Tänkvärt det du skriver, och Konsum har utlämningsställe för systembolaget, hahah =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 18 februari 2014 19:50

Imorgon gäller på jääöuuvlar:)) hahaaa!!! Ingen återvändo! Ledig onsdag, torsdag. Jobbar helgen. Tråkigt, är inte ledig helg med Tobbe så länge.:(( jaja. Går försöka hitte på något i veckan :) Torsdag blir de Spår med doggsen! Måste fixa klöva...

Av Sofia - 10 februari 2014 21:47

Ne de blir de inte... Jag planerade förra året hur detta året ska se ut.. Och de blir knappt inget av de. Men så är de. Jag ska försöka ta en viltspårkurs i vår med Wiggo. För att jag ska lära mig så mkt som möjligt... Inte alltid lätt men den...

...

Av Sofia - 11 januari 2014 22:51

Året börjar väl sådär... 3 veckor på måndag med bältros. Det blir värre för varje dag! Evigt tacksam att jag inte har så mycket utslag.. (om de nu är de) Men denna smärta är de sjukaste jag varit med om.. Tänk dig öronvärk, tandvärk, ögoninfla...

Av Sofia - 29 december 2013 11:37


Vilket väder asså.. Fast nu behöver inte snön komma.. Nu kan de kvitta. Bara för sommaren inte va regnig så klar vintern blir de.. Fick sms idag.. Min datatrafik är använd!!! Whataaaaa fack!? Jaja så kan de bli. Jag fattar ju inte mobilen helt...

Av Sofia - 28 december 2013 11:06

Lång dag blev de :) kom dit efter halv 11:) gick in i ringen typ 13 eller nått ;). Tyckte han dömde väldigt hårt:( 4 st i Wiggos klass. 1 exc 3 Good. Hmm klart jag fick Good. All va fel.. Förutom huvudet ;) och fronten på han. Jaja de kommer ;) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards