Alla inlägg under mars 2012

Av Sofia - 31 mars 2012 20:18



TJA TJA BlogggEEEEnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!3<3<3<3<3<3 (ironi)


Ne så tråkigt ...

Jag kan inte sätta in en video på mig och mamma som knäcker mig på mitten av skratt!!

Jag Ska lyckas sätta in den , kommer inom kort :)


Jag får sätta in en härlig bild istället tills jag klurar ut hur jag ska få in videon ?  

Nästa helg hade varit skojj med Partajj , någon som har ett förslag?

 

Av Sofia - 31 mars 2012 17:16

Tja tja bloggen..


eehh Ne ,jag har skapat denna för att få skriva av mig lite . (så slipper jag skriva skit på FB) :) 

Denna kommer innehålla allt mellan himmel och jord , funderingar och  bilder :)



Känner bara sån ilska inom mig , kan inte fatta att människan är SÅ ond. 

Det har inte hänt mig någonting men kan inte låta bli att bli påverkad.. Ska jag ta bort "det" så jag slipper det ? 

Eller ska jag bara låta det rinna av mig som på en gås ? 

Men som man är , är man en person som har mycket empati för människor , älskar att hjälpa och vara behövd .

Finnas där för den som behöver det. Jag Tar in allt med känslor  och nu sitter jag här... ARG!


Kan inte förstå att man kan VR*KA ur sig rent ut sagt om saker som man inte har en Aning om . Att uttrycka sig så illa om saker och ting , när man inte har med saken att göra ? HALLÅÅ???!!! Vuxna människor.


Aja , skulle detta hänt mig så hade jag inte kunnat ta det. Man ska inte behöva ta skit från andra som gör SAMMA skit ...


Hut går alltid hem och dem ska bara veta.... att de biter dem i röven när dem minst anar det . HA HA alla elaka människor , tänk på det ;) Gud straffar somliga med detsamma! 


Alla vill väl må bra , känna glädje och ha en hjälpande hand när man själv har problem eller mår dåligt.

Varför göra motsatsen? 

Eller har jag fel?jag veet,  Låter som en kristen man i 75 års åldern som har varit präst i hela mitt liv MEN 


Det är ju det man strävar efter är att må bra . Hur kan man må bra när man är dum ? Gör andra illa !?

Hur mår ens samvete då? ruttet .. 

Jag mår iaf SKIT bra :) Mår så jäkla bra när man är snäll , det är den bästa medicinen för själen . 



Jaha om x antal dagar blir det Teneriffa med min T . Det ska bli underbart . 

Livet är bra . 


PUSSKRAM   



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards